• Grootste woonwinkel van Nederland

  • Meer dan 250 merken

  • 5 jaar garantie op de volledige collectie

  • Alles voor je huis onder één dak

Bestellen & Betalen

Online of in de winkel, gemakkelijk en snel

Veilig bestellen

In onze winkel helpen onze adviseurs om je bestelling administratief in orde te maken.

Online shoppen is snel, veilig en makkelijk. Morres Wonen garandeert, voor al je online aankopen op morres.nl, 100% veiligheid en betrouwbaarheid. 
De veilige morres.nl site herken je verder, doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals je betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding. Bij een beveiligde internetverbinding staat er altijd https://www.morres.nl in de adresbalk van je browser. Normaal staat er . De letter s staat voor secure (veilig). Naast de extra s, zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk. Bovendien kleurt de adresbalk bij een beveiligde internetverbinding groen. Morres Wonen adviseert je sowieso, nooit je klantnummer, wachtwoord of andere persoonlijke gegevens betreffende je Mijn Morres account aan anderen te geven.

Bestellen bij morres.nl is heel eenvoudig:

  • Het artikel van je keuze in de winkelmand plaatsen.
  • Met de knop 'ga verder met winkelen' links onderaan, keer je terug naar de webshop om verder te winkelen.
  • Ben je klaar met winkelen, klik dan op de knop 'ga door naar afrekenen'.
  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Als je al een account hebt bij morres.nl, log je makkelijk in met Mijn Morres. Let op! Bestellen kan alleen door personen van 16 jaar of ouder.
  • Je hebt de keuze om je bestelling bij je thuis te laten bezorgen, of om deze af te halen in onze winkel.
  • Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen
  • Klik daarna op de knop 'plaats je bestelling' om je bestelling af te ronden.
  • Je ontvangt automatisch een bestelbevestiging in je mailbox.

Veilig betalen

Staat er bij aflevering nog een bedrag open op uw order, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw via uw online orderstatus zorgeloos via iDeal of creditcard te betalen. Na het inloggen kunt u zien welk bedrag er nog open staat.
U kunt het openstaand bedrag ook op het moment van levering voldoen bij onze bezorgers. Betalen per creditcard of internetbankieren is alleen mogelijk bij de aanbetaling van uw aankoop en dus niet bij aflevering.
Wij willen u zo goed mogelijk voorbereiden op de betaling en ervoor zorgen dat u niet voor verrassingen komt te staan. 
Voor uw veiligheid en ook die van onze meubelbezorgers vragen wij u het openstaande bedrag via pin of bancontact te voldoen. Om deze reden is het niet mogelijk contant te betalen. Onze meubelbezorgers zijn uitgerust met een mobiele pinautomaat waarmee u thuis op een comfortabele en veilige manier met uw pinpas het openstaande bedrag betaalt. Het pinnen gaat op dezelfde manier als u gewend bent bij pinautomaten in winkels. De volgende punten zijn belangrijk: 

  • Voldoende saldo op uwlopende rekening
  • Wilt u er voor zorgen dat het geld daadwerkelijk op uw betaalrekening staat? En niet op een spaarrekening of andere rekening courant?
  • Per bank verschillen de bestedingslimieten Wij adviseren u vooraf bij uw bank uw persoonlijke bestedingslimiet te controleren. De meeste banken bieden de mogelijkheid uw limiet zelf tijdelijk te  verhogen via internetbankieren. Dit dient één werkdag van tevoren ingesteld te worden. Indien u dit niet zelf kunt uitvoeren, kunt u hiervoor uw bank opdracht geven. Houd hierbij rekening met een verwerkingstijd van vijf werkdagen.

Wanneer uw limiet niet toereikend is voor het openstaande bedrag of als u liever niet pint bij aflevering, dan kunt u als volgt betalen:
Per bank: minimaal 2 werkdagen voor aflevering
Vooraf kunt u - minimaal 2 weken i.v.m. de verwerkingstijd bij de banken - het openstaande bedrag overmaken
aan ons. Via bankrekeningnummer IBAN: NL38 RABO 0149 9771 82
Bij de omschrijving graag invullen:
- Regel 1: Ordernummer (zonder spaties het ordernummer, cijfers en/of letters);
- Regel 2: Eventuele overige notities.
In de winkel: minimaal 5 werkdagen voor aflevering
U kunt uw aanbetaling in de winkel ook verhogen, zodat het bedag dat u bij aflevering nog moet voldoen lager is dan de toegestane limiet bij de bank. Dit kan maximaal 5 werkdagen voor levering. Indien u niet wenst te pinnen, kunt u in de winkel eveneens het openstaande bedrag volledig contant voldoen. Kiest u hiervoor, neem dan uw orderbon mee naar de winkel

Gemakkelijk uw bestelling volgen?

Ga voor de actuele status van je bestelling naar orderstatus. 

U heeft bij aankoop van uw meubel(en) een ordernummer en bijbehorende, unieke pincode ontvangen. U vindt deze nummers bovenaan uw orderbon. Hiermee volgt u gemakkelijk uw bestelling op onze website. Via de pagina ‘orderstatus’ op www.morres.com kunt u de status van uw bestelling bekijken.

Retourneren

Bestel je via morres.nl, dan heb je recht op 14 werkdagen zichttermijn. De zichttermijn gaat in op het moment van levering. Toch retourneren? Neem dan contact op met de Klantenservice +31 (0)114 388388 Eventuele transport- en verzendkosten zijn voor eigen rekening. Lees hier alle informatie met betrekking tot retoureneren bij Morres.

Annuleren

Bij het annuleren van je bestelling, brengt Morres 30% van het totale bestelbedrag in rekening.

 

Navigeer naar