• Grootste woonwinkel van Nederland

  • Meer dan 250 merken

  • 5 jaar garantie op de volledige collectie

  • Alles voor je huis onder één dak

Garantie en Reparatie

Kopen met het voordeel en de zekerheid van het CBW

MORRES EN HET CBW

Morres is aangesloten bij het CBW (Centrale Branchevereniging Wonen) waardoor je als klant nog meer zekerheid krijgt als je bij ons koopt. Een CBW-erkende woonwinkel is een winkel die artikelen voor woninginrichting verkoopt en is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen. CBW-erkend worden kan als aan de voorwaarden voor het verkrijgen van het deelnemerschap is voldaan en de winkel belooft de CBW-erkend-voorwaarden te hanteren. Men gaat dan deelnemen aan de Stichting Erkenning Wonenbranche (SEW) en Stichting Garantieregelingen CBW (SG CBW). De deelnemers bieden daarmee de consument garanties die andere winkels niet kunnen bieden. Je vindt hier de CBW Voorwaarden.

Als je het logo CBW-erkend ziet, weet je dat je aankoop veilig is. De door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) erkende woonwinkel biedt je de volgende zekerheden:

  • Onpartijdige klachtafhandeling
  • Veilig aanbetalen
  • Productgarantie
  • Voor Nederland en België
  • Al deze kenmerken zorgen ervoor dat je als consument met vertrouwen je aankopen bij een erkende woonwinkel kunt doen.

Heb je een klacht?

“Voor het melden van een klacht over een product of een dienstverlening van Morres, neem je contact op met onze Klantenservice. Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur op telefoonnummer +31 (0) 114 388388 of mail ons: klantenservice@morres.nl Je ontvangt meteen een ontvangstbevestiging van je klacht in je mailbox. Wij proberen je klacht zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, op te lossen. Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Daarnaast kan je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform”. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

 

5 JAAR MORRES GARANTIE OP AL JE AANKOPEN

Onze garantievoorwaarden zijn conform de garantievoorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Dit betekent dat je drie jaar kwaliteitsgarantie op basis van afschrijving krijgt. Deze garantie geldt op productklachten. Gebruiksklachten zijn uitgesloten van garantie. Deze extra garantie doet niks af aan de wettelijke rechten van de consument. Op al onze producten is tevens de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Morres vult deze garantie aan tot 5 jaar volgens onderstaande regeling.

Binnen 1 jaar na factuurdatum

  • Kosten van reparatie op productklachten, eventueel vervanging, met inbegrip van vrachtvervoer en voorrijkosten, komen VOLLEDIG VOOR ONZE REKENING. Je betaalt in dit jaar geen voorrijkosten bij bezoek van een servicemonteur.*

In het 2e jaar na factuurdatum

  • Kosten van reparatie op productklachten, eventueel vervanging, met inbegrip van vrachtvervoer en voorrijkosten, komen VOLLEDIG VOOR ONZE REKENING. Je betaalt in dit jaar geen voorrijkosten bij bezoek van een servicemonteur.*

In het 3e, 4e en 5e jaar na factuurdatum

  • Kosten van reparatie, eventueel vervanging, met inbegrip van vrachtvervoer en voorrijkosten, komen VOOR 1/3 DEEL VOOR ONZE REKENING. Je betaalt in dit jaar 50 euro voorrijkosten bij bezoek van een servicemonteur.*
Showroommodellen

Showroommodellen zijn uitgesloten van de CBW-garantie. Deze informatie tref je ter bevestiging aan op je orderbon. Uiteraard zijn wij graag bereid tot serviceverlening op deze meubelen als jij dat wenst. Daarnaast is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Uiteraard zijn wij graag bereid tot serviceverlening op deze meubelen indien je dit wenst.

90 DAGEN SLAAPGARANTIE, SLAAP GERUSTER EN ZONDER ZORGEN!

Voor deze extra zekerheid betaal je éénmalig slechts 25.- per matras. Mocht de matras je toch niet bevallen, dan ruilen we het 1x kosteloos voor je om.

* Wanneer wij een servicemonteur bij je langs laten komen en je bent niet thuis op het afgesproken tijdstip, dan brengen wij altijd 75 euro voorrijkosten in rekening.

Navigeer naar